INTEGRALNE VZGOJNO IZOBRAŽEVALNE DELAVNICE Z ELEMENTI PEDAGOGIKE MONTESSORI

Naš način pristopa k otroku je celosten, z njim se želimo dotakniti vseh nivojev otrokovega razvoja. Sodelujemo lahko v obliki INDIVIDUALNEGA DELA ali pa se otrok priključi SKUPINSKI DELAVNICI, ki šteje od 8 do 10 učencev.

INDIVIDUALNO DELO in UČENJE

V vsakem otroku vidimo dragoceno bitje, ki deluje na njemu lasten način. V ljubezni ga vzpodbujamo in mu omogočamo okolje, kjer lahko v polnosti razvija svoje potenciale, preko tega pa dobi moč, da se sooča tudi s področji, ki so mu še izziv. Delo je podprto z različnimi materiali (montessori, pametne igre, leseni pripomočki…), poteka na zabaven način, otroku pa omogoča, da z vsemi čutili osvaja učne snovi in veščine.

Otrok/mladostnik ima tako ob sebi nekoga, ki ga celostno spremlja in podpira, se z njim povezuje, mu na zabaven način predstavlja svet učenja, ob tem pa nezavedno krepi tudi svoje vrline. Tu smo s srcem in ljubeznijo za vas in otroka kot učitelji, inštruktorji, mentorji, tutorji …

Z veseljem nudimo tudi izobraževanje za otroke s specifičnimi učnimi in drugimi težavami.

SKUPINSKE DELAVNICE

Namenjene so:

  • skupini 8 – 10 otrok
  • potekajo enkrat tedensko po dve šolski uri
  • bolj celostnemu učenju s kontekstom in razumevanjem
  • delu na področju primanjkljajev in domačih nalog
  • učenju za življenje

Potekajo v obliki PAMETNE UČILNICE, kar pomeni, da je prostor opremljen s kvalitetnim didaktičnim in drugim materialom:

  • montessori materialom
  • z igrami, ki spodbujajo mišljenje
  • z igrami, ki spodbujajo pozornost in koncentracijo
  • z drugimi “pametnimi igrami”
  • mikroskopom
  • šivalnim strojem
  • računalnikom
  • udobnim kavčem in knjigami …

Otroci na delavnicah:

  1. Poslušajo velike zgodbe (s področja matematike, jezika in znanosti – naravoslovja, zgodovine ter dobijo “široko sliko” in vpogled v razvoj človeka, nastanek življenja na zemlji, vesolja itd.).
  2. Spoznajo in rokujejo z montessori in drugim didaktičnim materialom z različnih področij (jezik, matematika, znanost) ter ob delu z materiali odkrivajo zakonitosti znanj ter teoretičnih ozadij.
  3. S pomočjo pametnih in drugih iger razvijajo socialnost, koncentracijo in mišljenje.
  4. Krepijo vrednostni sistem ter so spodbujeni k delu za skupnost, sočloveka, dobrobit vseh.

Delavnice otrokom pomagajo:

  1. Bolje in na drugačen način razumeti šolsko snov.
  2. Se učiti preko igre na zabaven in nezaveden način.
  3. Razvijati svoj potencial maksimalno in celostno.
  4. Izboljšati socialne veščine.
  5. Izboljšati čustveno inteligentnost.
  6. Otrokom s specifičnimi in drugimi težavami pri premagovanju le teh. (Za te otroke je po dogovoru s šolo in starši mogoče tudi individualno delo).

S pomočjo delavnic pomagamo otroku, da doseže kar največji potencial na vseh področjih. Z njimi spodbujamo razvoj socialnih veščin, čustveno rast in kognicijo.

Celovit pristop omogoča otroku, da se rad uči, je uspešen in s tem krepi tudi samozavest.