1. PSIHOLOŠKO TESTIRANJE

Nudimo psihološko testiranje otrok – za potrebe usmerjanja v program individualne ali dodatne strokovne pomoči ter pri postopkih identifikacije nadarjenih otrok – TTCT in SPA oz. CPM test ter drugi psihološki testi.

2. SEMINARJI, PREDAVANJA, IZOBRAŽEVANJA V MONTESSORI PEDAGOGIKI in INTEGRALNI PEDAGOGIKI

Predavanja, seminarji montessori in integralne pedagogike so namenjeni vsem pedagoškim delavcem (vzgojiteljem, pomočnikom, učiteljem, svetovalnim delavcem, psihologom, logopedom, pedagogom…) in staršem v okviru roditeljskih sestankov (lahko posebej tudi staršem otrok z učnimi in drugimi težavami), ki bi si želeli pridobiti strokovna znanja s področja :

  • integralne pedagogike,
  • montessori pedagogike,
  • razvoja otroka,
  • razvoja otrokove čustvene in socialne inteligentnosti,
  • uporabe učinkovitih didaktičnih pristopov v izobraževalni in vzgojni proces otroka.

Na seminarjih želimo udeležencem teoretično in praktično približati učinkovite pristope pri delu z otroki od rojstva do 15 let (s pomočjo elementov pedagogike M. Montessori ter drugih učinkovitih didaktičnih in vzgojnih pristopov).

3. IZOBRAŽEVANJA ZA ŠOLE

  • Otrok je oseba: pregled razvoja otroka od rojstva do 24 let (poudarek na izbrani starostni skupini);
  • Okoliščine, ki ugodno vplivajo na otrokov razvoj in učenje;
  • Kvalitetno učenje;
  • Integralna in montessori pedagogika (Maria Montessori: življenje, delo in filozofija);
  • Vključevanje elementov montessori pedagogike v osnovno šolo;
  • Vključevanje elementov montessori pedagogike pri delu z otroki s posebnimi potrebami;
  • Zabavna in zanimiva slovenščina v prvi / drugi triadi;
  • Zabavna in zanimiva matematika v prvi / drugi triadi;
  • Vključevanje elementov montessori pedagogike v osnovno šolo;
  • Vključevanje elementov montessori pedagogike pri delu z otroki s posebnimi potrebami;
  • Pametne igre in razvijanje otrokovega mišljenja;
  • Vzgoja otrokove osebnosti in zgledi v življenju otroka danes;
  • Vloga in pomen učitelja za otroka in starše;
  • Svoboda in meje pri vzgoji in izobraževanju otrok danes;
  • Razvoj čustvene in socialne inteligentnosti otrok;
  • Kozmična vzgoja na primeru zgodovine, geografije in biologije;
  • Vzgoja za mir: delajmo skupaj za otroka in za prihodnost človeštva;
  • Vedenjsko problematični otroci ter otroci z drugimi težavami in opazovanje;
  • Glede na vaše potrebe oblikujemo predavanje po vaših željah s področij, ki jih pokrivamo.

4. IZOBRAŽEVANJA ZA VRTCE

  • Področja razvoja malčkov;
  • Kaj mi/ nam sporoča otrok skozi njegovo vedenje?
  • Integralni pristop k vedenjsko problematičnim otrokom in pomembnost opazovanja;
  • Okolje montessori za dojenčke od rojstva do 3 let;
  • Razvoj otroka na področju zaznavanja & konkretno delo z montessori in drugimi materiali;
  • Razvoj otroka s pomočjo vaj iz vsakdanjega življenja & konkretno delo z materiali s tega področja;
  • Razvoj otrokovega jezika & konkretno delo z materiali, ki razvoj spodbujajo;
  • Razvoj otroka na področju matematike & konkretno delo z materiali, ki razvoj spodbujajo;
  • Tišina, črta (krog), umirjanje otroka ter prehodi med aktivnostmi;
  • Oblike ustvarjalnega pristopa k staršem za čim bolj celostno poznavanje otroka in vzgojo;
  • Črta, tišina, umirjanje, prehodi med aktivnostmi v vrtcu;
  • Razvoj in pomen gibanja v predšolskem obdobju;
  • Spanje kot življenjska in razvojna potreba otroka.

5. INTEGRALNE VZGOJNO IZOBRAŽEVALNE DELAVNICE Z ELEMENTI PEDAGOGIKE MONTESSORI

6. DELAVNICE ZA ŠOLE

V dogovoru s šolo, lahko izvajamo DELAVNICE ZA ŠOLSKE OTROKE in po želji uredimo PAMETNO UČILNICO, kjer izvajamo delavnice in ki jo lahko učitelji in specialni pedagogi uporabljajo za:

  • bolj celostno učenje s kontekstom,
  • učenje otrok s specifičnimi učnimi in drugimi težavami,
  • delo domačih nalog,
  • kvalitetno preživljanje časa v podaljšanem bivanju.

Po dogovoru s šolo se dogovorimo o izobraževanju strokovnega kadra za delo/ učenje v pametni učilnici ter področjih pametne učilnice.

Delavnice potekajo enkrat tedensko po dve šolski uri.

Pametna učilnica je prostor opremljen s kvalitetnim didaktičnim in drugim materialom:

  • montessori materialom
  • z igrami, ki spodbujajo mišljenje
  • z igrami, ki spodbujajo pozornost in koncentracijo
  • z drugimi “pametnimi igrami”
  • mikroskopom
  • šivalnim strojem
  • računalnikom
  • udobnim kavčem in knjigami

Otroci na delavnicah:

  1. Poslušajo velike zgodbe (s področja matematike, jezika in znanosti – naravoslovja, zgodovine ter dobijo “široko sliko” in vpogled v razvoj človeka, nastanek življenja na zemlji, vesolja itd.).
  2. Spoznajo in rokujejo z montessori in drugim didaktičnim materialom z različnih področij (jezik, matematika, znanost) ter ob delu z materiali odkrivajo zakonitosti znanj ter teoretičnih ozadij.
  3. S pomočjo pametnih in drugih iger razvijajo socialnost, koncentracijo in mišljenje.
  4. Krepijo vrednostni sistem ter so spodbujeni k delu za skupnost, sočloveka, dobrobit vseh.

Delavnice otrokom pomagajo:

  1. Bolje in na drugačen način razumeti šolsko snov.
  2. Se učiti preko igre na zabaven in nezaveden način.
  3. Razvijati svoj potencial maksimalno in celostno.
  4. Izboljšati socialne veščine.
  5. Izboljšati čustveno inteligentnost.
  6. Otrokom s specifičnimi in drugimi težavami pri premagovanju le teh. (Za te otroke je po dogovoru s šolo in starši mogoče tudi individualno delo).

7. DELAVNICE ZA VRTCE

Tudi predšolskim otrokom v dogovoru z vrtcem omogočamo obogatitvene delavnice in delo v dopoldanskem času z elementi integralne in montessori pedagogike ter izobraževanje strokovnega kadra za samostojno vodenje delavnic.