1. PSIHOLOŠKO TESTIRANJE
Nudimo psihološko testiranje otrok – za potrebe usmerjanja v program individualne ali dodatne strokovne pomoči ter pri postopkih identifikacije nadarjenih otrok – TTCT in SPA oz. CPM test ter drugi psihološki testi.
2. SEMINARJI, PREDAVANJA, IZOBRAŽEVANJA V MONTESSORI PEDAGOGIKI in INTEGRALNI PEDAGOGIKI
Predavanja, seminarji montessori in integralne pedagogike so namenjeni vsem pedagoškim delavcem (vzgojiteljem, pomočnikom, učiteljem, svetovalnim delavcem, psihologom, logopedom, pedagogom…) in staršem v okviru roditeljskih sestankov (lahko posebej tudi staršem otrok z učnimi in drugimi težavami), ki bi si želeli pridobiti strokovna znanja s področja :
- integralne pedagogike,
- montessori pedagogike,
- razvoja otroka,
- razvoja otrokove čustvene in socialne inteligentnosti,
- uporabe učinkovitih didaktičnih pristopov v izobraževalni in vzgojni proces otroka.
Na seminarjih želimo udeležencem teoretično in praktično približati učinkovite pristope pri delu z otroki od rojstva do 15 let (s pomočjo elementov pedagogike M. Montessori ter drugih učinkovitih didaktičnih in vzgojnih pristopov).

3. IZOBRAŽEVANJA ZA ŠOLE
- Otrok je oseba: pregled razvoja otroka od rojstva do 24 let (poudarek na izbrani starostni skupini);
- Okoliščine, ki ugodno vplivajo na otrokov razvoj in učenje;
- Kvalitetno učenje;
- Integralna in montessori pedagogika (Maria Montessori: življenje, delo in filozofija);
- Vključevanje elementov montessori pedagogike v osnovno šolo;
- Vključevanje elementov montessori pedagogike pri delu z otroki s posebnimi potrebami;
- Zabavna in zanimiva slovenščina v prvi / drugi triadi;
- Zabavna in zanimiva matematika v prvi / drugi triadi;
- Vključevanje elementov montessori pedagogike v osnovno šolo;
- Vključevanje elementov montessori pedagogike pri delu z otroki s posebnimi potrebami;
- Pametne igre in razvijanje otrokovega mišljenja;
- Vzgoja otrokove osebnosti in zgledi v življenju otroka danes;
- Vloga in pomen učitelja za otroka in starše;
- Svoboda in meje pri vzgoji in izobraževanju otrok danes;
- Razvoj čustvene in socialne inteligentnosti otrok;
- Kozmična vzgoja na primeru zgodovine, geografije in biologije;
- Vzgoja za mir: delajmo skupaj za otroka in za prihodnost človeštva;
- Vedenjsko problematični otroci ter otroci z drugimi težavami in opazovanje;
- Glede na vaše potrebe oblikujemo predavanje po vaših željah s področij, ki jih pokrivamo.
4. IZOBRAŽEVANJA ZA VRTCE
- Področja razvoja malčkov;
- Kaj mi/ nam sporoča otrok skozi njegovo vedenje?
- Integralni pristop k vedenjsko problematičnim otrokom in pomembnost opazovanja;
- Okolje montessori za dojenčke od rojstva do 3 let;
- Razvoj otroka na področju zaznavanja & konkretno delo z montessori in drugimi materiali;
- Razvoj otroka s pomočjo vaj iz vsakdanjega življenja & konkretno delo z materiali s tega področja;
- Razvoj otrokovega jezika & konkretno delo z materiali, ki razvoj spodbujajo;
- Razvoj otroka na področju matematike & konkretno delo z materiali, ki razvoj spodbujajo;
- Tišina, črta (krog), umirjanje otroka ter prehodi med aktivnostmi;
- Oblike ustvarjalnega pristopa k staršem za čim bolj celostno poznavanje otroka in vzgojo;
- Črta, tišina, umirjanje, prehodi med aktivnostmi v vrtcu;
- Razvoj in pomen gibanja v predšolskem obdobju;
- Spanje kot življenjska in razvojna potreba otroka.
5. INTEGRALNE VZGOJNO IZOBRAŽEVALNE DELAVNICE Z ELEMENTI PEDAGOGIKE MONTESSORI
6. DELAVNICE ZA ŠOLE
V dogovoru s šolo, lahko izvajamo DELAVNICE ZA ŠOLSKE OTROKE in po želji uredimo PAMETNO UČILNICO, kjer izvajamo delavnice in ki jo lahko učitelji in specialni pedagogi uporabljajo za:
- bolj celostno učenje s kontekstom,
- učenje otrok s specifičnimi učnimi in drugimi težavami,
- delo domačih nalog,
- kvalitetno preživljanje časa v podaljšanem bivanju.
Po dogovoru s šolo se dogovorimo o izobraževanju strokovnega kadra za delo/ učenje v pametni učilnici ter področjih pametne učilnice.
Delavnice potekajo enkrat tedensko po dve šolski uri.
Pametna učilnica je prostor opremljen s kvalitetnim didaktičnim in drugim materialom:
- montessori materialom
- z igrami, ki spodbujajo mišljenje
- z igrami, ki spodbujajo pozornost in koncentracijo
- z drugimi “pametnimi igrami”
- mikroskopom
- šivalnim strojem
- računalnikom
- udobnim kavčem in knjigami
Otroci na delavnicah:
- Poslušajo velike zgodbe (s področja matematike, jezika in znanosti – naravoslovja, zgodovine ter dobijo “široko sliko” in vpogled v razvoj človeka, nastanek življenja na zemlji, vesolja itd.).
- Spoznajo in rokujejo z montessori in drugim didaktičnim materialom z različnih področij (jezik, matematika, znanost) ter ob delu z materiali odkrivajo zakonitosti znanj ter teoretičnih ozadij.
- S pomočjo pametnih in drugih iger razvijajo socialnost, koncentracijo in mišljenje.
- Krepijo vrednostni sistem ter so spodbujeni k delu za skupnost, sočloveka, dobrobit vseh.
Delavnice otrokom pomagajo:
- Bolje in na drugačen način razumeti šolsko snov.
- Se učiti preko igre na zabaven in nezaveden način.
- Razvijati svoj potencial maksimalno in celostno.
- Izboljšati socialne veščine.
- Izboljšati čustveno inteligentnost.
- Otrokom s specifičnimi in drugimi težavami pri premagovanju le teh. (Za te otroke je po dogovoru s šolo in starši mogoče tudi individualno delo).
7. DELAVNICE ZA VRTCE
Tudi predšolskim otrokom v dogovoru z vrtcem omogočamo obogatitvene delavnice in delo v dopoldanskem času z elementi integralne in montessori pedagogike ter izobraževanje strokovnega kadra za samostojno vodenje delavnic.